کارنامه محیط زیستی شهید سید ابراهیم رییسی چند توصیه مهم برای خواب آرام شبانه هشدار سازمان هواشناسی درباره وقوع سیل در ۱۵ استان کشور (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) از بایدها و نبایدهای زالودرمانی چه می‎‌دانید؟ نرخ باروری و موالید در کشور روند کاهشی دارد اهدای اعضای ۱۴۷ بیمار مرگ مغزی در غرب خراسان امتحانات دانش آموزان تا پایان هفته لغو شد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) فرونشست خودرو خاور در خیابان بابانظر مشهد+ تصویر (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳)‌ چرا خانواده‌ها با اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی مخالفت می‌کنند؟ سوءاستفاده از پروفایل افراد چه مجازاتی دارد؟ علت علمی بارش‌های شدید بهار امسال در مشهد و کشور چه بود؟ بازنشر گفتگوی شهرآرانیوز با سیدمحمدتقی میرحافظ، معلم کلاس اول رئیس جمهور | آقای معلم! «سید ابراهیم» هم به دانش‌آموزان شهیدت اضافه شد کلاهبرداری میلیاردی با صدای زنانه اجتماع دانشگاهیان مشهد در پی شهادت آیت الله رئیسی برگزار شد + ویدئو (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | تصاویر جدید تلویزیون ترکیه از محل سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور ایران و هیئت همراه هلاکت شرورِ مسلح و شهادت مأموران پلیس تهران بزرگ + تصاویر شهدا و فیلم بحران ها را هوشمندانه مدیریت کنیم
سرخط خبرها

پیش‌بینی بارش برف و باران در اکثر نقاط خراسان رضوی (۱۰ اسفند ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۱۴۵۱۳
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
پیش‌بینی بارش برف و باران در اکثر نقاط خراسان رضوی (۱۰ اسفند ۱۴۰۲)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: فعالیت سامانه سرد و بارشی در استان در حال گسترش است.

به گزارش شهرآرانیوز، یحیی قاینی‌پور، با بیان این که پیش بینی می‌شود بارش‌ها با شدت و ضعف تا ظهر شنبه هفته آینده ادامه داشته باشد، اظهار کرد: همچنین انتظار می‌رود در این روز بارش‌ها بیشتر در نوار شرقی استان اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: فعالیت این سامانه، همراه با ورزش باد شدید خواهد بود به گونه‌ای که در نواحی بادخیز، باعث کولاک برف شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: همچنین بر اثر فعالیت این سامانه، یخ زدگی، لغزندگی محورها، تشکیل مه و کاهش دید در استان پیش بینی می‌شود که توصیه می‌شود افرادی که قصد تردد در جاده‌های استان را دارند حتماً زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و با سرعت مطمئن رانندگی کنند.

قاینی‌پور با بیان این که کماکان هوای سرد در استان باقی خواهد ماند افزود: پیش بینی می‌شود این سامانه سرد و بارشی تا یکشنبه هفته آینده در استان مستقر باشد.

وی ادامه داد: هم اینک با فعالیت این سامانه سرد و بارشی، برف در شهرستان‌های نیشابور، فریمان، اطراف تربت حیدریه، مشهد، رشتخوار و گناباد در حال باریدن است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی با بیان این که دمای هوای مشهد طی ۲۴ ساعت گذشته بین منفی چهار تا صفر درجه سلسیوس در نوسان بوده است گفت: بیشینه دمای هوای امروز مشهد منفی یک درجه سلسیوس و کمینه دمای هوای امشب این شهر منفی پنج درجه پیش بینی شده است.

قاینی‌پور افزود: فریمان با کمینه دمای هوای منفی هشت درجه سلسیوس و شهرستان داورزن با بیشینه دمای هوای هشت درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهر‌های استان طی شبانه روز گذشته بوده‌اند.

به گفته وی، همچنین طی این بازه زمانی بیشترین شدت وزش باد در شهرستان سبزوار با سرعت ۴۳ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: طی شبانه روز گذشته از ۱۳ شهر استان گزارش بارش برف و از ۲۲ شهر، بارندگی باران و برف گزارش شده است که بیشترین بارش برف از شهرستان فریمان با ۹ سانتیمتر، و بیشترین آب حاصل از بارش برف از صالح آباد با چهار میلیمتر، ثبت و گزارش شده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->